تدریس داوطلبانه

کمک در ماه رمضان

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

تدریس داوطلبانه

تدریس  داوطلبانه
در پروژه تدریس داوطلبانه شرکت کنید تا به کودکان کمک کنید به آموزش هایی که برای آینده ای روشن تر نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

 

ما می دانیم که آموزش برای شکستن موانع فقر و نابرابری ضروری است. ما هر روز آن را در پروژه های آموزشی خود در خارج از کشور می بینیم. با پیوستن به ما به عنوان یک داوطلب، می‌توانید این تغییر را خودتان انجام دهید.

 

شما می توانید در مدارس ابتدایی، دبیرستان ها یا دانشگاه های یک کشور در حال توسعه داوطلب شوید و با معلمان محلی به عنوان دستیار آموزشی کار کنید. این بدان معناست که شما در کلاس‌های درس واقعی خواهید بود، در درس‌ها مشارکت می‌کنید و از نزدیک با کودکان و جوانان کار می‌کنید. اگر موضوعی وجود دارد که واقعاً به آن علاقه دارید، به ما اطلاع دهید و ما می توانیم مطمئن شویم که در بخش آموزشی مناسب شما هستید.

 

اگر به عنوان معلم آینده ای را در نظر می گیرید یا می خواهید در مورد آموزش جهانی بیشتر بدانید، این پروژه ها به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز خود را توسعه دهید

.

 

در اینجا فقط برخی از مزایایی است که داوطلبان قبلی ما در مورد آنها صحبت می کنند:

 

مهارت های نرم مانند کار گروهی، ارتباطات، رهبری، انعطاف پذیری، سازماندهی، برنامه ریزی و مدیریت زمان.

تجربه تدریس در محیط کلاس درس واقعی.

توانایی کار و همدلی با افراد با فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف، که به ایجاد یک «ذهنیت جهانی» کمک می‌کند.

اعتماد به نفس از پشت سر گذاشتن منطقه راحتی خود را.

و توسعه شخصی شما را بهبود می بخشد.

 

چرا این پروژه ها اهمیت دارند؟

ما معتقدیم که آموزش ضروری است تا جوانان از موانع فقر و محرومیت عبور کنند. مدارسی که ما از آنها حمایت می کنیم اغلب تا حد محدودیت منابع خود کشیده شده اند. به عنوان یک داوطلب، در جایی که واقعاً به آن نیاز است، حمایت و اشتیاق بیشتری ارائه خواهید کرد.

در Projects Abroad، اولین هدف ما کمک به جوامعی است که در آنها کار می کنیم. پروژه داوطلبانه شما اخلاقی، پشتیبانی خوب و بخشی از آینده بهتر خواهد بود.

 

به طور کامل توسط کارکنان پشتیبانی شود

 

در هر پروژه، یک کارمند تمام وقت وجود دارد که وظیفه او حمایت از داوطلبان ما است. ما انتظار نداریم که داوطلبان ما معلمان واجد شرایط یا کارشناسان آموزش باشند. در این پروژه ها، شما در کنار معلمان آموزش دیده از جامعه محلی و کارکنان پروژه های خارج از کشور کار خواهید کرد. آنها به شما کمک می کنند تا کار خود را برنامه ریزی کنید و در مواقعی که به کمک نیاز دارید به شما مشاوره دهند.

 

یک رویکرد هدفمند

 

ما چیزی فراتر از راه اندازی و راه اندازی هستیم. ما از سایر پروژه های داوطلبانه جدا هستیم، زیرا با بررسی های سالانه و نیازسنجی های کامل هدایت می شویم که در برنامه های مدیریتی ما گردآوری شده اند. برای ما، آوردن این سطح از تفکر استراتژیک حرفه‌ای به هر پروژه، بخش مهمی برای اطمینان از اینکه داوطلبان ما و جوامعی که به آنها خدمات می‌دهیم، نتایج مورد نیاز خود را به دست می‌آورند


منبع:

https://www.projects-abroad.in/volunteer-abroad/teaching/

برای انجام تدریس داوطلبانه کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.