دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

برای داوطلب خیریه شدن چه چیزهایی بدانیم؟

هنگام داوطلب کردن چه چیزی می آموزم؟

هیچ کتاب قانون سخت و سریعی در مورد درسی که باید تدریس کنید وجود ندارد! مهمترین درسی که می توانید بیاموزید این است که یک انسان خوب باشید. به غیر از این ، اگر برنامه های تدریس زبان انگلیسی را انتخاب می کنید ، تمرکز اصلی شما باید دروس انگلیسی باشد ، به دانشجویان کمک می کند تا دستور زبان و واژگان اساسی را یاد بگیرند. برای موارد عمومی ، می توانید هر موضوعی را انتخاب کنید ، از جمله ریاضیات ، دانش عمومی ، جغرافیا ، تاریخ - هر چیزی!

 

اگر به هر برنامه مهد کودک بپیوندید ، در هنگام آموزش قافیه ، حروف ، اعداد و غیره ، مجبورید بیشتر با بچه های کوچک بازی کنید. همچنین می توانید آموزش های حرفه ای (موسیقی ، هنر و غیره) ارائه دهید که ممکن است دانش آموزان را تشویق کند.

 

همچنین مهم است که شما آگاهی در مورد عادت های خوب مانند غذا خوردن سالم ، قوانین توالت ، استفاده نکردن از پلاستیک ، صدمه زدن به طبیعت ، ادب با همه ، دوست داشتن حیوانات و غیره را گسترش دهید ، مسئولیت ما این است که این دنیا را بهتر کنیم محل زندگی

 

 

آیا غیر از تدریس کار دیگری هم دارم؟

این معمولا به الزامات پروژه بستگی دارد که هر از گاهی متفاوت است. داوطلبان غالباً در زمینه بازسازی محل مدرسه نیز فعالیت می کنند و این امر باعث می شود دانش آموزان پسندتر و سرزنده تری برای بچه ها داشته باشند. داوطلبان همچنین می توانند در فعالیت های فوق برنامه مانند ورزش و بازی کمک کنند. در بعضی موارد ، داوطلبان مجبور به انجام کار مدیریتی نیز هستند ، مانند نگه داشتن چک در حساب ها ، جمع آوری کمک مالی و غیره.

 

شرایط لازم برای داشتن یک معلم داوطلب با راه حل های داوطلبانه چیست؟

شما لازم نیست یک معلم حرفه ای باشید. 

https://help-in-ramadan.farsiblog.com/1399/10/28/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF./

اگر می خواهید به برنامه های آموزش انگلیسی بپیوندید ، فقط لازم است که به انگلیسی نوشتاری و مکالمه ای تسلط کافی داشته باشید.
 

داوطلبان باید ذهن باز ، مشتاق ، انعطاف پذیر و آماده مقابله با چالش ها باشند. در بعضی از پروژه ها ، داوطلبان خود را در کلاس درس در فضای باز می بینند که در آن نیاز به خلاقیت و بداهه سازی بسیار مهم است.

 

لازم به یادآوری است که در بیشتر موارد از 4 تا 14 سالگی با کودکان درگیر خواهید شد (تقریباً) ، بنابراین در حین برخورد با آنها باید صبور باشید ، آنها را با نهایت عشق و مراقبت اداره کنید و سعی کنید به زیباترین شکل در زندگی آنها تغییر ایجاد کند.

چندسالی است که تشکل‌های خیریه‌ی مختلف در تلاش برای ایجاد امکان تدریس داوطلبانه در مناطق محروم توسط خیریه کودکان فرشته اند هستند و سفرها و اردوهای جهادی بسیاری را برای این امر ترتیب می‌دهند، تا بتوانند کمکی هرچند کم در راستای سوادآموزی و تدریس داوطلبانه به کودکان داشته باشند.
این تشکل‌ها، علاوه بر آموزش حضوری به کودکان در زمان سفر، پشتیبانی از راه دور نیز دارند و بعد از اتمام اردو نیز پیگیر وضعیت تحصیل کودکان می‌شوند و آن‌ها را در بهترشدن کیفیت درس خواندن کمک می‌کنند که این امر بسیار موثر و خوشحال کننده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.