کمک به کودکان بی سرپرست

کمک در ماه رمضان

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

کمک به کودکان بی سرپرست

کمک به ایتام تهران 

یادداشت
1- برای کاهش نابرابری ها و جلوگیری از لکه گیری ، هدف از مداخلات کاهش دهنده اثرات رسیدن به همه کودکان مبتلا به اچ آی وی است ، نه فقط به کسانی که یتیم شده اند (فاستر ، 2006). اصطلاح عملیاتی "کودکان بی سرپرست و آسیب پذیر" (OVC) به منظور شناسایی علل مختلف آسیب پذیری کودکان ابداع شد. نه تنها کودکانی که به دنبال مرگ والدین از نظر جمعیتی یتیم هستند ، بلکه کودکانی نیز هستند که به دلیل سایر عوامل خانگی یا عوامل فردی مانند بیماری والدین آسیب پذیر شده اند.

2. وب سایت ها و پایگاه های اطلاعاتی جستجو شده: مرکز منابع هم افزایی ، پایگاه ارزیابی و تحقیقات یونیسف ، دفتر توسعه تجربه USAID.

3. جستجو در ادبیات همچنین نمونه هایی از بررسی های اولیه را نشان داد که در ارتباط با مداخلات در موزامبیک ، نامیبیا ، تانزانیا ، اوگاندا ، رواندا و زیمبابوه انجام شده است و به نظر می رسد هیچ برنامه ای برای پیگیری داده های نتیجه پس از مداخله موجود نیست (برونسون ، Sherer ، R. ، Dalebout ، S. ، Roussaux ، A. ، و Prada ، 2006 ؛ Chatterji و همکاران ، 2005 ؛ Dougherty و همکاران ، 2005 ؛ هوارد و دیگران ، 2006 ؛ شورای جمعیت ، 2006a). چنین داده های پایه برای آگاهی از نیازسنجی و توسعه مداخلات مداوم مفید است و اگر داده های پس از مداخله جمع آوری شود ، باز هم می تواند به این شواهد اضافه شود ، اما در بررسی قرار نگرفت ، زیرا آنها معیار ورود را ندارند حداقل یک دور از جمع آوری داده های پس از مداخله.

کمک به ایتام تهران طی کار داوطلبانه در خیریه


4- اعداد در پرانتز مربع به اعداد مطالعه شده در جدول 1 اشاره دارد.

5. مطالعات جدید و مداوم در زامبیا ، کنیا و تانزانیا (Chatterji و همکاران ، 2007 ؛ ارزیابی اندازه گیری ، 2007 ؛ شورای جمعیت ، 2006 ب) نوید می دهد که در آینده نزدیک داده های کمی کمی در مورد تأثیرات برنامه ای اضافه کند.

6. مشکلات اخلاقی شامل ایجاد یک گروه کنترل است که مداخله را در یک مکان ضعیف از منابع دریافت نمی کند - استفاده از یک گروه مقایسه بهترین خدمات محلی موجود را ترجیح می دهد تا یک گروه کنترل که هیچ خدماتی را دریافت نمی کند. در صورت مفید بودن مداخله ، سایت مقایسه باید درنهایت به آن دسترسی داشته باشد (کانل ، ترنر و ماسون ، 1985 ؛ Horizons و همکاران ، 2004 ؛ شنک و ویلیامسون ، 2005 ؛ شنک و همکاران ، 2006 ؛ استیمسون و پاور ، 1992 ) مشکلات عملی شامل تصادفی سازی گیرنده ها در واقعیت برنامه از پیش تعیین شده (Kippax & Van de Ven، 1998؛ Nutbeam، 1998) و جلوگیری از آلودگی بین گروه ها در صورت مداخلات اجتماعی است (Kippax & Van de Ven، 1998؛ Torgerson، 2001). اذعان شده است که چنین آلودگی در ارزیابی برنامه ریزی جانشینی فوق الذکر در اوگاندا یک مشکل قابل توجه است ، جایی که بحث در مورد ایده های پیشنهادی مداخله به سرعت در جوامع همسایه گسترش می یابد که به عنوان گروه های مقایسه ای که در معرض چنین بحث هایی نیستند (Horizons و همکاران ، 2004) )

7. این کمبود شواهد انگیزه ای را برای شکل گیری اخیر ابتکار یادگیری مشترک برای کودکان مبتلا به ایدز ایجاد کرد که وظیفه آن "بسیج پایگاه شواهد علمی و ارائه توصیه های عملی برای سیاست و عمل" بود (JLICA ، 2007).
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.